- Un nume legendar renăscut pentru o nouă generație – noul lider al sportivelor de categorie medie
- Performanțe sportive palpitante ale propulsorului triplu – putere maximă de 95 CP și cuplu maxim de 69 Nm
- Manevrabilitate sportivă intuitivă și agilă – cu un confort al pilotării pe tot parcursul zilei
Triumph a dezvăluit o nouă motocicletă sport de categorie medie cu motorizare în trei cilindri pentru 2024. Daytona 660 oferă performanțe sportive palpitante, o rulare dinamică și cea mai înaltă calitate, capabilitate și specificații din clasa sa.
Prezentând o evoluție semnificativă a propulsorului distinctiv și unic Triumph în trei cilindri de 660cmc, acum cu o putere maximă de 95 CP și un cuplu maxim de 69 Nm, Daytona 660 oferă o distribuție lină, receptivă și liniară, cu o combinație perfectă a cuplului produs de la turații joase cu puterea din plaja turațiilor medii și de vârf. Pe lângă faptul că oferă cu 17% mai multă putere și 9% mai mult cuplu decât modelul Trident, Daytona 660 are și o evacuare complet nouă, prin care creează o coloană sonoră sportivă inconfundabilă.
Șasiul perfect echilibrat al modelului Daytona 660 și manevrabilitatea sportivă intuitivă și agilă sunt combinate cu confortul pilotării pe tot parcursul zilei, datorită echipării cu specificații înalte care include furca Showa inversată de 41 mm de tip big-piston și amortizorul monoshock Showa cu preîncărcare reglabilă. Frânele radiale cu patru pistonașe, cu discuri duble de 310 mm și conducte de frână împletite sunt asociate cu noile anvelope Michelin Power 6.
Cu o înălțime a șeii de 810 mm, un profil îngust al șeii în zona sa cea mai joasă, și o poziție optimizată a ghidonului și scărițelor, Daytona 660 oferă o pilotare captivantă și care inspiră încredere.
Pentru a se asigura că piloții se simt permanent în control, modelul Daytona 660 este echipat cu tehnologie orientată spre pilot care include trei moduri de rulare (Sport, Road și Rain) care optimizează răspunsul accelerației și setările de control al tracțiunii în funcție de condiții, plus un nou sistem de avertizare a decelerării de urgență care activează luminile de avarie pentru a alerta ceilalți participanți la trafic în timpul unei frânări puternice.
ADN-ul inconfundabil al designului Daytona a fost reimaginat cu o atitudine proaspătă pentru o nouă postură agresivă și linii curate. Farurile LED duble distinctive încorporează o priză de aer centrală, iar carenajul minimalist subliniază profilul atletic care se încheie cu un stop LED cu contururi precise. Sunt disponibile trei opțiuni izbitoare de culoare, toate cu o grafică îndrăzneață „660” cu inspirație de competiție.
Așa cum se pot aștepta clienții Triumph, Daytona dispune de peste 30 de accesorii originale Triumph pentru a adapta performanța, confortul, stilul și caracterul practic, inclusiv un kit de permis A2, cu un manșon dedicat al accelerației și o setare a motorului care limitează puterea la 35 kW.
Un interval de service de 10.000 de mile (16,000km), o garanție de doi ani fără limită de kilometri și valoarea remanentă Triumph ridicată contribuie la asigurarea unui cost de utilizare competitiv, cel mai mic din clasă.
Performanță sportivă
Combinația perfectă între cuplul de jos, puterea palpitantă din zona superioară a turațiilor și caracterul de neegalat, propulsorul triplu al modelului Daytona oferă 95CP la 11.250rpm cu o linie roșie amețitoare a turației de 12.650rpm. Mai mult de 80% din cuplul maxim de 69Nm este disponibil de la doar 3.125rpm, oferind o performanță sportivă cu răspuns rapid și pe deplin utilizabilă. Îmbinând cuplul de jos și caracterul controlabil al unui motor twin cu performanțele de vârf ale unui motor cu patru cilindri în linie, motorul are coloana sonoră unică a unui triplu, îmbunătățită și mai mult de noul sistem de evacuare, care beneficiază de galerii 3-in-1 și o tobă joasă compactă cu finisaj din oțel inoxidabil.
Puterea este transmisă fără efort printr-o cutie de viteze fluidă cu șase trepte, iar ambreiajul cu asistență a cuplului Triumph Torque Assist asigură o acțiune progresivă și ușoară a manetei, cu o deschidere optimizată a manetei pentru o mai bună accesibilitate. Designul ambreiajului îmbunătățește de asemenea controlul roții spate în cazul unei decelerații puternice, pentru o intrare în viraje lină și sigură. Sistemul Shift Assist de la Triumph este disponibil ca accesoriu de echipare pentru schimbări de viteze rapide și fără efort în sus și în jos fără ambreiaj și pentru o pilotare și mai ușoară în oraș.
Pentru motocicliștii care își încep experiența Daytona cu un permis A2, un kit de conversie disponibil ca accesoriu permite conformitatea, cu un manșon diferit de accelerație și o setare unică a motorului, kit care poate fi montat cu ușurință sau poate fi readus la standard de către un distribuitor Triumph.
Pilotare agilă și dinamică
Noul model Daytona 660 beneficiază de ani de zile de dezvoltare a șasiului câștigător în competiții, iar cu ajutorul cadrului sportiv ușor, furcii față cu calitate de top Showa inversată de 41 mm de tip big-piston și amortizorului Showa oferă o pilotare ușoară și agilă. Suspensia spate dispune de asemenea de reglarea pretensionării de la distanță pentru modificări rapide ale setărilor.
Jantele ușoare din aluminiu turnat cu cinci spițe mențin masa în rotație la o valoare scăzută pentru o manevrabilitate cu răspuns și mai rapid și performanțe îmbunătățite ale suspensiei, iar noile anvelope Michelin Power 6 cu specificații înalte fac parte din dotarea standard pentru a oferi o manevrabilitate sigură pe șosea în condiții de carosabil umed și uscat. Cu două etriere radiale cu patru pistonașe împreună cu discurile ușoare de 310 mm și conductele împletite, plus un modulator Continental ABS, Daytona 660 oferă o putere excelentă de decelerare și o percepere foarte bună a modului de frânare.
Tehnologie
Daytona 660 dispune de tehnologie care îmbunătățește experiența de pilotaj și siguranța.
Accelerația ride-by-wire oferă un răspuns clar și precis al accelerației și permite de asemenea trei moduri de pilotaj: Sport, Road și Rain. Fiecare mod oferă un răspuns diferit al accelerației și un nivel diferit de intervenție a sistemului de control al tracțiunii, cu modul Sport care oferă cel mai rapid răspuns al accelerației pentru pilotare pe șosea sau sesiuni pe circuit. Sistemul de control al tracțiunii poate fi de asemenea dezactivat prin intermediul meniului instrumentelor de bord, pentru piloții care preferă o libertate totală față de intervenția electronică.
Instrumentele de bord multifuncționale dispun de un ecran TFT color integrat într-un afișaj LCD alb pe negru. Compacte și cu un design neîncărcat, toate informațiile despre pilot sunt afișate clar și sunt ușor de citit în diferite condiții de lumină. Această unitate atent concepută este compatibilă cu sistemul de conectare My Triumph, montat ca accesoriu, care permite navigația turn-by-turn plus interacțiunea cu telefonul și muzica. Toate funcțiile sunt afișate în mod clar pe ecranul TFT și sunt controlate prin intermediul blocului de comenzi pentru a fi ușor de utilizat în timpul mersului.
Control și confort
Cu semighidoane de competiție deasupra jugului superior și scărițe poziționate pentru raportul ideal între confort și unghiul de înclinare, poziția naturală de pilotare a modelului Daytona 660 este calculată pentru a oferi feedback-ul perfect pentru o pilotare sportivă dinamică în același timp cu spațiul și confortul necesare pentru perioadele lungi petrecute în șa. La viteze reduse, comenzile perfect echilibrate și direcția ușoară ale modelului Daytona oferă un control superb în mediul urban.
Șeile separate pentru pilot și pasager, cu o înălțime la șa de 810 mm pentru pilot și un profil îngust în zona cea mai joasă a șeii, fac ca modelul Daytona 660 să fie accesibil pentru piloți de toate dimensiunile, iar ca accesoriu este disponibilă și o șa joasă care coboară înălțimea la șa cu 25mm, până la doar 785mm.
Oferiți-vă propriul Daytona 660
Sunt disponibile peste 30 de accesorii originale Triumph, toate proiectate simultan cu motocicleta, testate la aceleași standarde înalte și beneficiind de aceeași garanție de doi ani cu kilometraj nelimitat.
Motocicliștii care doresc un stil de paddock de curse și mai distinctiv pot alege un carenaj de șa cu o schemă de culoare corespunzătoare motocicletei, precum și o gamă de componente superb prelucrate care includ un capac al rezervorului de ulei, pre-găurit pentru a fi blocat prin fir contra desfacerii, prinderi pentru stander, capete de ghidon și un rezervor de frână spate.
Sistemul de conectare My Triumph Connectivity System permite operarea ușoară și intuitivă a telefonului și a muzicii, plus navigația turn-by-turn, și este disponibil ca accesoriu pe Daytona 660. Poate fi adăugat de asemenea sistemul Triumph Shift Assist, care face posibilă schimbarea treptelor în sus fără ambreiaj, cu accelerația la maxim, și retrogradări fluide cu auto-blip.
Alte accesorii includ mânere încălzite, o priză USB sub șa și un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri (TPMS). O geantă de rezervor și una de codiță sunt de asemenea disponibile, adăugând 20 de litri de capacitate de transport elegant.
Noile accesorii de securitate, în funcție de disponibilitatea pieței locale, includ sistemul de alarmă Triumph Protect+ și sistemul de urmărire Triumph Track+ cu monitorizare 24/7, precum și o gamă completă de sisteme de închidere.
SPECIFICAȚII
Motor și transmisie
Tip | Răcire lichidă, 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC, interval de aprindere 240° |
Capacitate | 660cc |
Alezaj | 74.04mm |
Cursă | 51.1mm |
Compresie | 12.05:1 |
Putere maximă | 70 kW (95PS) @ 11,250 rpm |
Cuplu maxim | 69 Nm @ 8,250 rpm |
Sistem de alimentare | Injecție secvențială multipoint electronică, cu control electronic al accelerației |
Evacuare | Galerii din otel inoxidabil 3-in-1 cu tobă joasă single-sided din otel inoxidabil |
Transmisie finală | Lanț X-ring |
Ambreiaj | Ambreiaj umed, multi-disc, slip & assist |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Șasiu
Cadru | Cadru perimetral din oțel tubular |
Basculă | Cu două brațe, fabricată din oțel |
Roata față | Jantă din aliaj de aluminiu cu 5 spițe, 17 x 3.5 in |
Roata spate | Jantă din aliaj de aluminiu cu 5 spițe, 17 x 5.5 in |
Anvelopa față120/70 ZR 17 | 120/70 ZR 17 |
Anvelopa spate | 180/55 ZR 17 |
Suspensia față | Furcă Showa inversată de 41mm cu funcție separată de tip big-piston (SFF-BP), cursă a roții de 110mm |
Suspensia spate | Amortizor Showa monoshock cu preîncărcare reglabilă, cursă a roții de 130mm |
Frâne față | Discuri duble flotante de 310mm, etriere radiale cu 4 pistonașe, ABS |
Frâne spate | Disc fix de 220mm, etrier glisant cu un pistonaș, ABS |
Instrumente de bord | Instrumente de bord multifuncționale cu afișaj TFT color |
Dimensiuni și mase
Lungime | 2083.8mm |
Lățime (ghidon) | 736mm |
Înălțime fără oglinzi | 1145.2mm |
Înălțime la șa | 810mm |
Ampatament | 1425.6mm |
Rake | 23.8° |
Trail | 82.3mm |
Greutate la plin | 201kg (@90% din volumul de combustibil) |
Capacitate rezervor combustibil | 14 litres |
Consum de combustibil și emisii de carbon
Consum de combustibil | 57.6 mpg (4.9litres / 100 km) |
Valori CO2 | 113 g/km |
Standard certificare | EURO 5+ Valorile pentru emisiile CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu specificațiile 168/2013/EC. Valorile pentru consumul de combustibil sunt extrase din condiții specifice de testare și servesc doar pentru scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele din timpul condusului. |
SERVICE
Interval de service | 16 000 km (10 000 mile) sau 12 luni, oricare survine mai întâi |