Game Developers Conference începe luni, iar NVIDIA are un preview al anunțurilor legate de RTX. Printre acestea sunt și câteva integrări ale tehnologiilor RTX:
- Black Myth: Wukong și NARAKA: BLADEPOINT adaugă Full Ray Tracing și NVIDIA DLSS 3.5
- Star Wars Outlaws se va lansa anul acesta cu DLSS 3 și efecte ray-traced.
- Portal with RTX, varianta fully ray-traced a clasicului joc de la Valve primește upgrade cu DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction și RTX IO. Este disponibil acum, gratuit.
- Diablo IV va primi upgrade cu ray tracing upgrade pe 26 martie
- The First Berserker: Khazan, Sengoku Destiny și Outcast – A New Beginning se alătură listei de peste 500 de jocuri și aplicații cu RTX.
- DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction vine curând în NVIDIA RTX Remix Open Beta
Black Myth: Wukong și NARAKA: BLADEPOINT primesc upgrade cu DLSS 3.5
În cadrul GDC, NVIDIA a anunțat că o serie de titluri noi vor beneficia de îmbunătățiri importante în ceea ce privește calitatea imaginii și performanța, cu ajutorul tehnologiei DLSS 3.5 Ray Reconstruction și full ray tracing, oferind gamerilor GeForce experiența definitivă. Mult-așteptatul Black Myth: Wukong va fi lansat pe 20 august. NARAKA: BLADEPOINT va adăuga în curând Full Ray Tracing în trei zone care sunt accesibile atât prin modurile PVP, cât și PVE, urmând ca și alte zone să primească îmbunătățiri în timp.
Star Wars Outlaws se va lansa cu NVIDIA DLSS 3, Ray Tracing și Reflex
NVIDIA alături de Ubisoft și Lucasfilm Games vor să ofere jucătorilor de pe PC experiența definitivă pentru Star Wars™ Outlaws cu ajutorul tehnologiilor revoluționare ale plăcilor video GeForce RTX pentru a îmbunătăți grafica, a accelera performanța și a face jocul și mai fluid.
Acesta este primul joc Star Wars™ open-world, în care acțiunea se întâmplă între evenimentele din Star Wars: The Empire Strikes Back și Star Wars: Return of the Jedi. Jocul va apărea la sfârșitul acestui an, îmbunătățit cu NVIDIA DLSS 3, Ray Tracing și Reflex. Acesta va fi, de asemenea, disponibil în cloud pe GeForce NOW.
Portal cu RTX DLSS 3.5 și RTX IO disponibil acum
Portal with RTX a fost primul joc creat cu ajutorul NVIDIA RTX Remix, un instrument de modare care permite modderilor să actualizeze și să remasterizeze jocuri clasice. Portal with RTX reimaginează clasicul joc al lui Valve cu full ray tracing, cunoscut și drept path tracing, pentru a modela cu acuratețe proprietățile luminii din lumea reală.
Astăzi, Portal with RTX trece la NVIDIA DLSS 3.5, utilizând tehnologia Ray Reconstruction alimentată de AI pentru a îmbunătăți fidelitatea full ray tracing și capacitatea de reacție a efectelor de iluminare dinamică. Cu ajutorul NVIDIA DLSS 3.5 numărul de cadre pe secundă pe GeForce RTX 4090 este multiplicat de 6,2X, iar pe GeForce RTX 4080 SUPER, jucătorii primesc o creștere de 6,7X, oferind un gameplay la peste 100 și, respectiv, 70 de cadre pe secundă.
La 2560×1440, performanța este multiplicată de 4,7X și permite posesorilor de GeForce RTX 4070 SUPER, 4070 Ti SUPER, 4080, 4080 SUPER și 4090 să maximizeze totul și să joace la peste 80 FPS, și până la 160 FPS pe GeForce RTX 4090.
Iar la 1920×1080, performanța este multiplicată de 3,6X și permite posesorilor de aproape toate plăcile grafice GeForce RTX seria 40 să joace la peste 70 FPS, cu un număr de cadre pe secundă direct proporțional, până la 210 FPS pe GeForce RTX 4090.
NVIDIA RTX IO și-a făcut debutul alături de jocul gratuit Portal: Prelude RTX NVIDIA RTX Remix mod, iar acum este disponibil în Portal with RTX. NVIDIA RTX IO permite încărcarea rapidă bazată pe GPU și decomprimarea asset-urilor din joc, accelerând masiv performanța IO în comparație cu hard disk-urile și API-urile de stocare tradiționale. NVIDIA RTX IO folosește decompresia GPU pentru pachete de date mai mici, permițând timpi mai rapizi de încărcare a texturilor și o utilizare mai redusă a CPU-ului, și permite dezvoltatorilor să creeze o nouă generație de jocuri cu lumi masive și foarte detaliate. Cu NVIDIA RTX IO, timpii de încărcare a texturilor sunt reduși de până la 5 ori și reduce cu 37% amprenta pe unitatea de disc a Portal with RTX.
Actualizarea Portal with RTX cu NVIDIA DLSS 3.5 și RTX IO este disponibilă acum pe Steam, gratuit pentru toți posesorii de Portal.
Diablo IV Ray Tracing sosește pe 26 martie
Diablo IV va primi o actualizare a calității imaginii pe 26 martie prin adăugarea unor efecte ray-traced. Armura, apa, ferestrele și alte suprafețe reflectorizante adecvate vor avea acum reflexii precise și realiste de tip ray-traced și reflexii transparente de tip ray-traced. Numeroasele umbre din Diablo IV vor fi îmbunătățite cu ray tracing, adăugând detalii suplimentare tuturor scenelor.
De la lansarea jocului în iunie 2023, gamerii GeForce RTX au accelerat performanța de 2,5X în medie la 4K în Diablo IV, datorită includerii DLSS 3. Iar cu NVIDIA Reflex, latența sistemului a fost redusă cu până la 67%, pentru un gameplay cât mai fluid posibil.
Mai multe știri RTX
- Sengoku Dynasty – este în early access acum cu DLSS 3. La 4K, max settings, DLSS 3 multiplică numărul de cadre pe secundă, în medie, de 2X, astfel GeForce RTX 4070 trece confortabil de 60 FPS. Iar pe alte plăci video mai rapide performanța depășește 100 FPS, cu un maxim de 160 FPS pe GeForce RTX 4090. La 2560×1440, performanța este multiplicată de 1.7X astfel toți posesorii de plăci video GeForce RTX seria 40 pot rula la peste 60 FPS cu toate setările maxime. Pe GeForce RTX 4070 SUPER sau mai sus numărul de cadre pe secundă trece de 120, iar GeForce RTX 4090 atinge 200.
- Outcast – A New Beginning – se lansează pe 15 martie cu DLSS 2 & DLAA.
- The First Berserker: Khazan – se lansează curând cu NVIDIA DLSS 3 și Reflex.
- NVIDIA RTX Remix Open Beta – DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction sosește curând.
- The Finals – Season 2 se lansează astăzi, 14 martie și include DLSS 3, RTXGI și Reflex.